• Tabere pentru copii și adolescenți

Petrece vara 2024 alături de prieteni în mijlocul naturii! Te așteptăm la ture montane și de mountain-bike, la escaladă sau să descoperi lumea fascinantă a peșterilor.

Vezi taberele!

Tabere pentru copii și adolescenți

vara 2024

Himalaya Travel este o agenție de turism activ specializată pe tabere și ture montane pentru copii, adolescenți, adulți sau familii. Totul a început în 2002, atunci când am organizat o primă tabără de schi pentru copii, de-a lungul anilor adăugând noi tematici legate de sporturile montane pe care le practicăm noi înșine cu pasiune: mountain-biking-ul, trekkingul și escalada.

Schiază, pedalează și cațără-te alături de noi! Fii parte din comunitatea noastră și transformă aceste pasiuni într-un stil de viață în care vei regăsi energia, prietenii și aventura de care ai nevoie!

Vreau să aflu mai multe despre tabere

Următoarele tabere

BLOG

Mic îndrumar pentru achiziția bicicletei de munte

Nu avem pretenția că noi am inventat roata, deci vă spunem din start că în cele de mai jos veți găsi o compilație ...
prima tabara de schi

Primul zbor spre culmi înalte

Despre cum am pregătit-o pe Maia pentru tabăra de ``pitici``....
pe negoiu

Din nou în Făgăraș. Pe Negoiu

Am petrecut sfarsitul lunii iulie, mai exact zilele 29, 30 si 31, in Fagaras intr-o tura in zona Balea-Negoiu...
tabara isverna

Câte ceva despre ”Lumea de basm a Mehedințiului”

Tabăra de la Isverna a apărut acum patru ani ca urmare a acceptării mele în comunitatea isverceană. Să nu credeți că asta a fost lucru puțin! Ca să intri pe placul oltenilor nu-i lucru simplu...
Excelent
Pe baza 49 recenzii
Irina Ceausu
2021-09-05
Dintre toate taberele in care am fost,cu himalaya mi a placut cel mai mult.Instructorii ne au pus mereu pe primul loc,ne au respectat si ne au facut toate poftele.Am mers si pe munte,iar seara ne am adunat cu totii la focul de tabara unde am cantat si am povestit.Imi doresc sa revin cat mai curand.
Mircea Popescu
2021-08-31
Very professional, fun, and engaging. First camp for our kids (5&7 yo) and they totally loved it! Will definitely send them again with Himalaya!
Matei Traistaru
2021-08-25
Recomand fara ezitare! Atat magazinul cat si taberele organizate pt copii. Vara&iarna.
Razvan Stoica
2021-08-22
Fiul meu a fost in tabara de mountain bike si a fost foarte incantat de activitatile pe care le-au facut, de instructori de la care a învățat multe despre acest sport, de colegii de tabara printre care si-a facut prieteni noi, de traseele pe care a fost si de organizare in general. Va reveni cu placere si in alte tabere. Recomand aceasta agentie si taberele de cinci stele.
Mihaela Livia Andrei
Nemaipomenit de incantat a venit fiul meu din tabăra Hymalaia și abia așteaptă sa revină. Oamenii deosebiți au avut mare grija de copii, i-a învățat lucruri noi, mișcare în aer, natura.. Ce poate fi mai frumos. Recomand cu căldură!

Mihai ramane fidel voua

07/08/2023

Noi va suntem recunoscatori pentru serviciile oferite si relaxarea pe care ne-o insuflati atunci cand trimitem copiii in taberele organizate de voi. Multumim inca o data!

Noi deja suntem hotarati cu tabara de ski din iarna, Mihai ramane fidel voua. :)

Era suparata ca s-a terminat asa repede

10/07/2023

Alexandra a mai fost in alte tabere, insa acum cand s-a intors acasa de la Baia de Fier, a zis ca aceasta este pe primul loc! Era suparata ca s-a terminat asa repede, a prins drag de Oana si de colegii de tabara, s-a simtit super. A mai avut mici suparari pentru ca nu a resusit sa faca toate traseele, insa isi doreste sa mai vina cu voi.

tabara de escalada Cheile Galbenului

iulie 2023

Great Team, Learning & Fun experiences!

16/02/2023

Great Team, Learning & Fun experiences! My son spent last 3 summers and winter camps with this great people and he always want to come back, happy about the knowledge and friends he gained. Special thanks for all your involvement and devotion to Simona Paxaman, Tiberiu Stancicu (Tibi), Mihai Gagenel (Misu), Mircea Moldovan and last but not least to Luciana Laudanoiu.

Look forward for next adventures with Himalaya Travel Team!

O experienta la superlativ

05/01/2023

O experienta la superlativ. Am fost atat intr-o tabara de schi cat si la cursuri private de schi. Echipa e de nota 10. Fata noastra a invatat sa schieze, a capatat incredere in ea si a ramas cu amintiri minunate! Multumim mult, cu siguranta vom reveni!

Pentru Nicole tabara a fost de vis

06/07/2022

Hello!

Pentru Nicole tabara a fost de vis. De ceva ani incerc sa o conving sa mearga in tabara de escalada, abia anul asta s-a lasat convinsa de sora’sa, Carla, care a fost cu voi in cateva tabere. Nicole a venit super incantata de tot ceea a trait in tabara, de la escalada pe stanca, mancatul in grup, harmalaia din pensiune, dansul pinguinului….:) In seara in care a venit acasa, a inceput sa planga dupa Oana, si sa ma certe ca eu nu ii citesc Scufita Rosie iar Oana i-a citit::))). Una peste alta, mai merge si la anul….oriunde merge Oana, zice ea:) Va multumesc, sinteti cei mai tari😉Sau singurii ….despre altii nu stiu. Ne vedem la anul!

Giulia inca mai are povesti de spus din tabara :)

27/06/2022

Giulia inca mai are povesti de spus din tabara :) s-a simtit f f f bine, iar eu nu pot fi decat fericita. Va multumim !

Andreea D

Va las mai jos părerea lui Aaron

07/03/2022

Aaron m-a rugat sa va trimit părerea lui despre tabără, despre toți cei cu care a interacționat, despre ceea ce i-a plăcut si nu i-a plăcut, despre conflicte si prietenii.

Înainte de asta, oameni frumoși, doresc sa va mulțumesc tuturor pentru profesionalismul, pentru dăruirea, răbdarea si dragostea cu care lucrați cu cei mici. M-am bucurat sa aflu din cele povestite de Aaron că s-a simțit încurajat, inspirat si ajutat să aibă încredere sa schieze.

Pentru Aaron acesta tabără a fost cu achiziții noi, maturizare, încredere, stima se sine crescută, prieteni noi, îngrijorare pentru lecțiile pierdute de la gradi si de la engleza, cu amintiri minunate si multe povesti care sa ne ajunga pana la vara. A descoperirea bucuria de a schia, a învățat despre responsabilitate si respectarea regulilor dincolo de sânul familiei. Bineinteles ca nu a lipsit dorul de mami & tati, de cărțile preferate si jucariile lui, de prietenii de acasă.. În tabără a trăit si primul conflict care s-a lăsat cu dezamăgire, supărare si neînțelegere a situației, cu multe întrebări ” de ce” pentru mine, cu toate ca, am discutat înainte de tabără si l-am pregatit pentru situații de acest gen. Chiar dacă mă doare, sunt impacata pentru ca știu ca a învățat o lecție de viața importanta care-i va fi de folos de acum înainte.

Felicitari si multumesc inca o data întregii echipe Himalaya! Îi mulțumesc Simonei pentru ca a făcut posibil ca Aaron sa mai ramana la schi încă o zi. Mii de multumiri pentru Mihai ( Misu) pentru ca acceptat ca vineri sa meargă împreună cu Aaron să schieze si pentru ca avut mare grija de el. :) Pentru Aaron bucuria de a schia a fost mai mare decat dorul de mami & tati si nerăbdarea de a ne revedea.

Va las mai jos părerea lui Aaron, am încercat sa notez totul exact așa cum mi-a spus el:

Mami, a fost o tabără ca un concediu! Mi-a plăcut că a fost multă distracție, mancare buna, adrenalina si ca m-am distrat de minune. Ziua cand am schiat cu Mișu a fost cea mai buna zi pentru ca am schiat mult si am făcut 4 coborâri. De o ora fiecare!!!

Mi-au plăcut biscuiti cu vanile de la Penny. Sunt cei mai buni din univers, ceaiul cu fructe, nu ala cu lamaie care nu mi-a plăcut absolut deloc!

Sunt fericit că am trecut de la începători direct la profesioniști.:) Sa stii ca mă duc si la vară in tabără de supraviețuire.

Mi-a plăcut de toți adulții din tabara, sunt toți draguti:

Mugurica: îmi place de Mugurica pentru ca m-a invatat sa schiez.

Mihaela era draguta si ne ajuta aproape la tot

Misu: zicea glume amuzante si vorbea peste Simona ( asta era haios). A reglat apa la dus. A mers cu mine drumul roșu si mi-a plăcut ca m-am dat cu el pe cele mai periculoase drumuri abrupte.

Cristi: toți copii aveam toata atenția lui, stătea mereu cu copii si se juca cu noi mult.

Simona: ne consola, explica reguli, organiza si vorbea cu ceilalți instructori

Domnul care rezolva toate problemele si care stătea in camera cu Misu: m-a ajutat sa închid valiză si repara televizorul

Luciana: era draguta cu noi

Dna Gabi făcea mancare buna si ne spunea buna dimineata

Dl. Pavel ne mai duce cu mașina si ne explica sa nu mai mancam zăpada si ne zicea sa mancam doar ciorba.

Cip: era glumet și-i dădea biluțe fresh heads lui Matei Gogosica

Mi-am făcut 2 prieteni. Pe Matei zis Gogoasa sau Gogoșică, el era comediantul taberei. Mi-a plăcut de el ca ne înțelegeam bine, eram prieteni si îmi dădea m&ms si bomboane din sertarul lui secret, împărțea tabletă lui cu toți prietenii, ne jucam pe rand. Victor era drăguț că vorbeam cu el despre ce ne place nouă si mă asculta ce aveam de zis. Mereu mergeam la ei in camera.

Asta a fost părerea lui Aaron. :) M-a rugat sa v-o trimit, asa ca nu am incotro :)

Va doresc o saptamana frumoasa si numai bine!

Violeta

Very professional, fun, and engaging.

31/08/2021

Matei a crescut cu voi si din fiecare tabara s-a intors mai bogat

05/11/2019

Buna, Himalaya Travel!

Matei a crescut cu voi si din fiecare tabara s-a intors mai bogat. Bucuria plecarii in tabara nu este egalata nici macar de bucuria primirii unui cadou Hotwheels :)

Diplomele obtinute stau in camera lui la loc de cinste, iar medaliile sunt loc de pelerinaj pentru prietenii care ne calca pragul casei.

Din Fall into Winter 2019 Matei s-a intors si mai mare, cu muuulte povesti din cetatea Fagarasului, din traseele in care te “cocoti”, cu povestea hartii si a comorii si, bineinteles, cu povesti despre cum a fost cu bicicleta printre frunze.

Instructorii cu care a stat: Crisi, Dumi, Tibi, Drobeta nu mai sunt instructori…cand Matei povesteste despre ei te gandesti ca-s cel putin niste semi-zei ai muntilor si ai bicicletelor.

Vom continua sa crestem alaturi de Himalaya Travel, vom continua sa crestem frumos, in armonie cu natura.

Multumim echipei HT!

Vă zic că sunteți " The best of"

29/08/2019

Bună ziua.

Sunt mama Anei P. și vă zic că sunteți ” The best of”. Pt Ana a fost prima oară când a fost în tabără (am ales Treasure Hunt pentru diversitatea activităților) și prima oară când s-a rupt cordonul ombilical. I-ați făcut o impresia deosebită (trebuia să vedeți imaginea ei când a ajuns în București și în loc să plângă de bucurie că ne vede, plângea după voi). Tot respectul pt dna Gabi de la pensiune. În rest pot să mă bucur că există oameni de calitate și de mare anvergură

și în România și Canada. Jos pălăria! Cu mult drag _ Claudia P.

P. S. Sigur revenim cât de curând

Iubeste muntele datorita Himalaya travel

26/04/2019

Daniel merge de la varsta de 5 ani in taberele Himalaya, peste 20 de tabere si in care totul a decurs impecabil (ski, trek, mtb). Iubeste muntele datorita Himalaya travel.

Experiente unice si extreme de variate

12/09/2017

Consider ca pentru copii aceste experiente sunt unice si extreme de variate. Conteaza mult in dezvoltarea lor ulterioara, cel putin din punctul nostrum de vedere pentru Alex aceste tabere reprezinta o temelie pentru comunicare si dezvoltare relatii.